Garderoben är i stort sett klar, men jag har ej målat om inuti eller fått upp lampor så en del tre kommer senare. Men så här ser det nästan färdiga reslutatet ut. Garderoben är ca 4 meter lång så det ryms ändå en hel del om man organiserar det väl. Jag får plats med väskor, skor och kläder! Vid helfigursspegeln bredvid garderoben har jag två stora bokar där jag förvarar scarves, halsdukar och skärp. Den rosa shoppingkassen rymmer glassiga magazin. Byrån i sovrummet rymmer plattång, borste, locktång, klädvårdsrullar, smycken, glasögon och underkläder samt strumpor/strumpbyxor. Till vänster i garderoben har jag korgar som ger en bra översikt om vad som finns i dem. Där förvarar jag alla bastoppar, linnen, jeans, byxor, shorts och mys- samt träningskläder. Jag har sorterat alla vita baslinnen för sig (en hel del), färgade för sig. Med kort ärm, lång ärm, med tryck osv. Jeansen ligger sorterade i olika tvättar. Alla skor har en egen svart box. Ska göra snygga lappar så man vet vilka skor som befinner sig i vilken box. Stövlar står fritt bredvid resväskan och weekendväskan. Kläderna på galgarna är sorterade så att kjolar hänger först, sedan kommer klänningarna. Blusar och kortärmade toppar för sig. Skjortorna kommer därefter liksom tröjorna Längst till höger hänger alla koftor samt jackor och kavajer. På hyllan ovanför förvarar jag alla mina väskor.