Ja sommaren står utanför dörren, nåväl, och solglasögon är det som är på tapeten. I allafall för mig. Jag har ett par stora, svarta Gucci som jag älskar, men önskar mig ett par stora, svarta Dior med mörkare glas än på mina Gucci. Ett par klassiker vill säga. När det gäller solglasögon finns det olika trender varje år, men ett par stora, svarta är alltid rätt. Bra att tänka på om man köper ett par dyra designerbrillor kanske? Men man ska inte bara gå efter trender tycker jag, utan efter vad man själv gillar och passar i. Jag har listat allt från dyra designer brillor till budget varianter. Ovan:♥ Stora Dior med rosa mönster på skalmarna 2779:- Raffaello♥ Svarta superstarbrillor från Roberto Cavalli 3115:- Asos♥ Vita runda, även dem från Roberto Cavalli 1828:- Asos♥ Rosa budgetvariant som även finns i svart. Gillar den cleana modellen. 135:- Asos Budget:♥ Stora, guldfärgade Nicole Richie-inspirerade. 59,90:- H&M♥ Mina favoriter. Precis som jag vill ha dem. Ett par riktiga filmstjärnebrills! 108:- hos Asos♥ Guldiga pilotbrillor från Rocky. Rea hos H&M♥ Pilotbrillor från Active Wear, 89:- hos La RedouteMellan:♥ Röda, retro brillor från Dolce & Gabbana. Rea hos Asos♥ Gråa Diorbrillor 1083:- Asos Lyx:♥ Guldfärgade Dior 3207:- Raffaello♥ Runda, svarta från Bottega Veneta 3300:- Flare♥ Rosa Alexander McQueen som var mer roliga än snygga tycker jag. 2900:- Flare♥ Beige/guldiga med Swarowskikristaller från Roberto Cavalli. 3657:- Asos