Jag älskar handväskor och min samling är ganska stor ser jag nu. Men jag ser det som investeringar, designerväskor har bra andrahandsvärde. Jag har inte tagit med skötväskor och weekend-väskor. Om det är av intresse fixar jag det imorgon bitti. Nytillskott i familjen är min finfina Balenciaga. Äntligen! Fick köpa den i andra hand för ett bra pris och den är som ny! Min Chanel Jumbo är välanvänd. Klassisk och fin. En ljusrosa Chanel 2.55. Fin sommarväska. Tygväskorna från YSL, kommer användas flitigt i vår. Axelremsväska från Louis Vuitton. Perfekt för datorn eller som skötväska. Louis Vuitton Speedy 35. Klassiker som tyvärr fått stå i skymundan alldeles för länge, men den kommer alltid igen. Marc Jacobs i marinblått och svart. En Gucci-väska som jag sparade till och köpte för fyra år sedan som "fattig" student. Eller det var nog tom. innan jag började min utbildning, men precis när jag börjat blogga. Var överlycklig då minns jag. Denna används inte nu men kommer att användas i framtiden. Quiltad vintageväska i äkta skinn. Superfin och "Chanelig". Kuvertväska i lack från YSL. Beautiful. Puderrosa mockaväska med nitar från H&M. Sommarväska. Vintage Dior i kuvertmodell med guldkedja. Ett kap. Silvrig, glittrig kuvertväska från Asos som jag sällan använder nu, men kan som inte göra mig av med den heller. Mulberry Bayswater. Välanvänd. Svart väska med gulddetaljer från H&M Trend. Denna är perfekt när vi åker och badar och på diverse utflykter. Ryms massor och är snygg. Till salu Den här cognacfärgade väskan från Botkier är knappt använd. Jättefin, men jag tror inte jag kommer använda den så den är till salu. Nypris runt 4500-5000:-. Säljer den för 2500:-. Den här väskan från Gryson är aldrig använd. En riktigt klassisk väska i Hermès-stil. Säljes för 2000:-