Vår midsommar spenderades med fina vänner, barn, 5-kamp, bubbel, god mat & tårta. En helt ljuvlig dag som startade 04:40 för min del eftersom jag också hann med ett jobbpass. Hade så trevligt att mobilen fick ligga i väskan nästan hela kvällen. Och midsommardagen bjöd på 30 grader så poolparty och fotbolls-VM blev det då hemma hos oss. En otrolig helg på alla vis som fortsatte med fotbolls även på söndagen då Enzo hade match efter en veckas sjukdom.Kram/Engla