Min syster verkar ha blivit lurad av Travellink. Är det någon som har erfarenhet av dem? Jag betalade hennes biljett via internetbanken i måndags och när hon skulle checka in igår säger de att den inte finns. De kan se betalningen men säger att de ej fått pengarna så hon fick lösa en enkelbiljett för nästan samma pris som hon betalat redan (via mig). Vi har kvitto och bevis, bokningsbekräftelse och allting men Norweigian som hon flög med säger att de ej fått pengarna??? Så vem har gjort fel kan man ju undra, Travellink eller Norweigian? Syrran pratar just med en väldigt sur tjej på Travellink...spännande... Update: Tjejen från Travellink vände i humör efter att hon tagit reda på lite mer fakta och ringde upp Norweigian. Det är alltså Norweigian som gjort fel och de ska nu återbetala de pengar min syster fick lägga ut för enkelbiljetten igår. Herregud att det ska behöva bli så här. Syrran missade nästan planet igår för att de vägrade släppa på henne och tvingade henne lösa en enkelbiljett fastän hon redan hade sin flygbiljett. Men ja, slutet gott allting gott hoppas vi nu :-)